Unde, ce, cum, cand

Zodia – Sagetator: instinctiv, aventuros, optimist, filozof.

Aş vrea – Sa`mi gasesc fericirea adevarata in lucrurile simple, cu adevarat inocente.
PăstrezMai nimic , am grija sa recapitulez

Mi-aş fi dorit -Sa ma respect mai mult pe mine insami

Nu îmi place – lipsa mea de ambitii sau teluri.

Mă tem – Sa nu ma trezesc intr`o zi realizand ca nu am realizat nimic nici aici, pe pamant, nici dincolo.

Aud – Muzica Universului
Îmi pare rău – Că nu pot spune ‘Îmi pare rău’ atunci cand chiar este nevoie.

Îmi place – Muzica Universului, Dragostea, uniunea sufletelor.
Nu sunt – Ceea ce par, nici ceea ce ar trebui sa fiu.
Dansez – Da, si imi place!

Niciodată -Nu reusesc sa`mi expun punctele de vedere fiind sigura pe mine si convinsa de ceea ce gandesc..Din pacate.

Par -Uneori pitzipoanca alteori  boschetara

Plâng – dar de obicei ma ascund, nu vreau sa fiu vazuta.Plang de durere, de nervi, de bucurie.

Nu-s întotdeauna – Cum se aşteaptă oamenii să fiu în acel moment

Nu îmi place la mine -pf…sunt multe lucruri care nu`mi plac.

Sunt confuz – Cand vine vorba de a`mi impartasi principiile sau cand e vorba de a spune ce`mi doresc.

Am nevoie -De sinceritate, protectie, dragoste neconditionata, libertate, discernamant.

Ar trebui – Sa invat sa`mi ascult inima

Leave a Reply

